Sing like a frog

Det är ju så himla härligt att få ha huset själv en kväll så man kan höja volymen och sjunga med utan att tänka på om AnnMarie och Bosse kommer att slänga ut mig med tanke på min otroligt fina sångröst.. *host*.

Jag tänkte nu ta och leta fram lite kläder som jag kan ha imorgon och sedan lägga mig och läsa ur min bok som är hur jävla bra som helst!
Mja mja... hmm.. kommer inte på så mycket att skriva. Ha det så bra och godnatt! ♥

Malin skickade en rolig youtubefilm. Jag dog några gånger!!


♥ Han är ju så fin!


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Amanda

HAHAHAHA jag trodde Bill var Carola först! :'D

2010-02-26 @ 14:42:04
URL: http://amandamountainman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0