Saknar er mina fina syskon!

Vem ska jag tjaffsa med? Vem ska jag reta? Vem ska jag låta all min ilska gå ut över? Vem ska jag smyglåna grejer av? Vem ska jag umgås med när jag får tråkigt? Vem ska stjäla godis av? Vem ska jag slå utan anledning? - Jag låter hemsk, jag vet. Men ni är precis lika dan och riktigt sådär går det inte till faktiskt!

Åh vad jag saknar er, önskar bara jag fick träffa er varje dag som jag alltid har gjort förut.
Vi går igenom mycket och vi har tagit oss igenom väldigt mycket. Jag kommer alltid att finnas för er!

Jag är så stolt över dig Helena!
Du är en stark person och jag ser verkligen upp till dig. Du har världens finaste son och jag är väldigt glad över att få vara Moster till honom. Du gör det jätte bra som mamma och jag önskar jag blir lika bra som dig när det är dags för mig. Det är jätte tråkigt att ni bor nästan 40 mil ifrån mig och jag saknar och längtar efter er alla hela tiden!

Jag kanske inte har varit världens bästa
syster men jag klarar mig inte utan er.
Jag älskar er så himla mycket och jag vet
inte vad jag skulle ta mig till om det skulle hända er något.



♥ Min lillasyster Veronica och jag för flera år sedan.


Min storebror Niklas, min lillebror Fredrik och jag.


Niklas, jag, Helena, Fredrik och Veronica.


Systersonen Theo. Jag glömmer aldrig den dagen
du föddes. Vad jag satt här hemma och grät av lycka.
Jag var så lycklig. Du växer så det knakar lille killen.


(Bilen lånade jag från min storasysters blogg.)

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Linn

Vad fint skrivit Jessica! De önskar lika mycket att få vara med en supersyrra som dig med, kram! <3 du är bra och ännu bättre. :)

2010-02-11 @ 19:40:48
URL: http://theworldfromhere.blogg.se/
Postat av: pappa

vi saknar dej jättemycket allihopa.Älskar dej lillgumman

2010-02-11 @ 22:40:10
Postat av: lillasyster

jag kan läsa de , o & om igen.

allt känns så tungt, att alla syskon inte är med varandra.

Jag Vet att vi behöver varandra.

Ja, du har nog smyglåntat ngra saker av mej, hmm Ja, vad kan de vara? ._. (Mp3'n)

älskar dig! ♥

2010-02-13 @ 12:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0