Nail painting

Har just tagit bort mitt svarta och utnötta nagellack från naglarna. Gosh vad det ser konstigt ut utan nagellack! D:
Denna gång får mina naglar bli lila. Vi får se om jag orkar sitta och hålla på att pillra och göra någon krumelur eller något men det tvivlar jag på.

Jag har varit och är så jävla trött idag. Efter att jag hade laggt upp det första inlägget så lade jag mig och somnade. Efter ca 30 min när jag ligger och sover som allra skönast stormar AnnMarie in och ska in till frådet och hämta något. Såklart kunde jag inte somna om efter hon hade gått så jag har varit flitig och gjort lite skoluppgifter.
Det ska då allt bli en tidig kväll för mig. Ska jag orka kliva upp halv 6 imorgon och inte se ut som världens jävla hej-kom-och-hjälp-mig!
Just nu sitter Backary utanför och spelar tv spel med Christoffer. Undrar om Christoffer tycker Backary sjunger fint där ute.. För det jag nämnligen inte jag! Hahaha.

Nej nu ska jag ta och måla färdigt mina naglar, tvätta ansiktet, borsta ansiktet och sedan dejta sängen. Godnatt! ♥

Hahahahaha, jag dog när jag såg den här bilden.



- Oh god, something smells like a fish.
*Sniff sniff*
- I think it's my vagina
- Really? I thought it was mine.

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0