I've been waiting for someone like you

Godnatt mina kära läsare! Nu ska jag ta och krypa ner under mitt täcke och hoppas på att jag mår bra när jag vaknar imorgon. För jag känner att jag måste iväg till skolan men det beror på vad AnnMarie tycker, hon vill inte släppa iväg mig förtidigt så jag riskerar att bli sjuk igen.
Eftersom jag är ledig på fredag så känner jag att jag inte vill vara borta från skolan någe mer. Men är man sjuk så har man inget val. Suck..

♥ Sandra's på Amanda och mig medan vi satt och åt lite nattkäk i fredags.

Haha, jävla bajsturk som glömde bort min beställning. D:


En kväll som jag sent kommer att glömma. Jag hade så himla trevligt och kul! :-)

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0