I skolan och sedan en tripp till Brunflo

Det är så fruktansvärt kallt i detta klassrum jag sitter i. Jag har vinterjackan men ändå sitter jag och darrar som fan. Jag har träningsverk sen idrotten igår. Jag kan nästan inte ens skratta, och då är det illa!

Nu ska jag ha mediekunskap och sedan medieproduktion. Efter det sätter jag mig på tåget till Brunflo och stannar där i helgen. Vi får se om jag orkar blogga något när jag är där.
Imorgon ska jag och Malin leta sommarjobb i Östersund. Så håll tummarna på att vi hittar något roligt som vi kan jobba tillsammans med.

Nej nu ska börjar lektionen. Ha det så bra! ♥

♥ Haha, en bild på mig och Sandra när det var lyskvällen i höstas.

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0