Hemma från skolan!

Trodde jag var död imorse när AnnMarie skulle komma in och väcka mig. Mitt huvud sprängs och halsen gör så ont.
Jag har ingen feber kvar tack och lov, så nu ska vi se hur länge mitt huvud och min hals ska plåga mig!

Jag kommer inte att göra så mycket idag. Det blir mest att ligga i sängen med datorn, sova eller ligga i soffan och kolla på nå bra på tvn. Så vi får väl se om jag kanske bloggar någe mer senare ikväll..

På Torsdag åker jag till Brunflo och stannar tills på Söndag. På fredag är det begravning för farfar :-(, så det kommer att bli en tung dag för mig.

Ha det så bra! ♥


I hope we meet again!

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0