Godnatt kära läsare!

Nu ska jag alldeles snart säga godnatt. Först ska håret torka och jag ska läsa ur min nya bok jag köpte igår, "14 år tillsalu".

Hela kvällen har jag suttit och tänkt på hur det kommer att vara den 4 mars då jag äntligen ska se Tokio hotel live på hovet.
Jag kommer bergis att gråta hur mycket som helst, haha. Jag höll ju på att börja grina när jag skulle se Takida för 3e gången så jag tror nog jag kommer att se ut som ett emo när jag kommer ut där ifrån, min röst kommer att vara helt förstörd och jag kommer inte att kunna andas när de kommer ut på scen. Men det är lätt värt det, så jävla lätt!
Det är ju bara 10 dagar kvar nu. Tänk, inte den här veckan utan nästa vecka på torsdag. GAAH! Så jävla lyckig!




Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: helena

haha a å sen kommer du hiiiit!! :D

2010-02-22 @ 00:08:59
URL: http://zoohna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0