God morning sunshines!

Herre gud alltså! Det var då inte igår jag sov såhär gott och länge som jag har gjort inatt.
Jag somnade direkt efter att jag hade stängt av datorn igår efter att jag hade skrivit inlägget under. Jag drömde om att jag träffade Tokio Hotel och jag var så himla lycklig. Sedan vaknade jag vid 8 och gick på toa. Kände mig ganska pigg då och trodde inte att jag skulle somna om, men efter nån minuts försök så somnade jag och sov till 12. Jag fortsatte drömmen om Tokio Hotel och vart ganska sur när jag vaknade och förstod att det bara var en dröm..

Nåja. Idag är det varmt ute, 2.7- ute bara. Så jag funderar på att gå ut en sväng och röra lite på mig, men vi får se. Jag har fortfarande en sån jävla träningsverk.
Jag förstår inte vad fan jag har gjort som har gett mig en sådan träningsverk. Vi spelade ju bara badminton i torsdags på idrotten, gjorde några övningar och sprang. Men herre gud, det har vi ju typ gjort förut utan att jag har fått en sådan träningsverk. Aja, jag känner mig duktig iallafall ;-)

Ikväll blir det att gå över till Sandra för att göra fruktsallad, kolla på melodifestivalen och spela spel med Amanda och Fredrik. Det kommer att blir riktigt roligt!

Nu ska jag ta och skriva lite mer på min saga, om min fantasi vill stå på min sida idag.
Ha det gott! ♥

Dagens låt: Tokio Hotel - Final day

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0