Full fart!

Haha, nu går det undan med bloggen. Hinner mina små få läsare med att läsa allt? ;-)
Tänkte väl det!

Nu har jag just kommit hem från dansen. Riktigt skönt att få röra på sig efter att bara ha legat i flera dagar och inte rört på sig på något vis typ. Vi fick lära oss de sista stegen så vi dansade hela dansen idag.
Stegen är svåra att utföra och det är svårt att komma ihåg när man ska göra stegen. Vi måste lyssna på själva låten för att veta när och inte räkna till ått.

Nu tänker jag ställa mig och dricka massvis med vatten innan min hals dammar sönder. Är riktigt törstig!
Sedan ska jag hoppa in i duschen och efter det ska jag lägga mig och sova.
Iallafall försöka ;-)

Ha en trevlig kväll! ♥

Dagens låt: Tokio Hotel - Automatic (29 dagar kvar :'))

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0