Frisk och kry!

Det vart ingen skola för mig idag. AnnMarie ville ha mig hemma som en ''efter-sjuka-vilo-dag'' eller vad man ska kalla det.
Efter att ha sovit gott i natt så är jag pigg och kry. Dock har jag lite lite lite ont i halsen, men det känns knappt.

Idag kände jag att jag var tvungen att plocka och fixa i mitt rum. Jag får lite små panik när jag ser att det är rörigt. Jag kan till och med ställa mig mitt i natten och städa i mitt rum. Faktiskt, när man har börjat så är det kul.

Jag funderar faktiskt på att gå ut och röra lite på mig och få lite friskluft. Men när jag tittar ut så är det lite tveksamt för det snöar ute..  Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder. - Jomen tjena hörru! Hur mycket man än klär på sig så fryser man ihjäl iallafall. Det är väl inte meningen att man ska behöva komma och se ut som en sumobrottare när man ska gå ut en liten stund?
Nåväl, jag får väl klä på mig en massa då..

Städat och fint!





♥ Lägg märke till mina almanackor :')




Fint va? :')
.... host.

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0