En imponerad engelska lärare

Lyckades somna tillslut igår kväll. Jag låg och tänkte på roliga minnen så jag ligger och garvar lite för mig själv. Hehe..
Första timman skulle jag och några till i min klass hålla tal i engelskan. När det var min tur och jag stod där framme kände jag hur hjärtat började slå, men efter jag hade läst några meningar gick det jätte bra.
Jag pratade om att ha en vän och min engelska lärare vart imponerad så jag fick VG på mitt tal. HIHIHIH!
Jag är så glad. Det går verkligen bra för mig nu på skolan.

Senare hade vi matte och sista lektionen mediekunskap då jag, Amanda, Ida, Zoofie och Julia skulle spela in en live sändning. Amanda var programledaren, Ida och Zoofie fick prata om filmen Fast and Dangerous som är våran senaste film. Jag och Julia fick spela författare så vi berättade om våra påhittade böcker. Det kommer att bli sjukt pinsamt att visa upp den på fredag inför hela klassen..

Nej nu har jag en massa engelska uppgifter att göra. Ha det så bra! ♥

Dagens låt: The morning of - Shine


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0