Brunflo

Jag kom fram till Brunflo runt 5 i eftermiddags och klev på tåget klockan 2 i Sundsvall.
Trots det äckliga vädret, den långa väntan helt ensam i Sundsvall i någon timma och förlite sömn är jag på jätte bra humör.
Helt tvärt igår kväll vart jag glad och det har jag varit sedan dess. Jag är dock inte på humör att blogga just nu, men jag återkommer kanske imorgon kväll.

Idag har vi haft idrott. Vi spelade något tråkigt och konstigt volleyboll spel hela tiden.
Efter idrotten hade vi svenska och jag skrev en egen myt om hur fotbollen kom till. Hehe, fantasi!! ;-)

Nej nu har jag inte allt något mer att berätta. Ska ta och vara lite social med mommis och så nu. Morsning! ♥

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0