Malin Jönsson ♥

Sitter och tänker tillbaka på alla gamla minnen jag och Malin har. vi har alltid haft så himla kul och jag saknar henne för varje dag som går! ♥

Skriver upp några roliga minnen sen flera år tillbaka.

När hon ringer till mig och frågar om jag vill komma över och äta thekakor med henne för hennes mamma hade köpt jätte mycket. Jag springer över till henne och vi sitter och äter hur många som helst.

När hon fyllde år (kommer inte ihåg hur gammal) och vi åt smörgåstårta. Vi började sjunga som åsnan i Shrek sjöng ''Men om jag hade en vän..'' och sedan kom Shrek och sa ''SLUTA ATT SJUNGA''. När vi hade sjöngt det så tryckte vi ner ansiktet i tårtan.

När vi skulle gå hem från mig till henne och började fantisera om att det kom en jätte stor larv efter oss och jagade oss. Självklart vart vi rädd och började springa allt vad vi kunde hem till henne.

Alla våra töntiga camvideor med Alexandra. Åh fy fan vad jag skäms när jag sitter och kollar på dem.. HAHA.

När vi sov ute på studsmattan och hade bäddat så varmt och gott och sov hela natten lång under stjärnorna.

När du jag och en till var ute och gick påskkärringar och hamnade hemma hos Brunflos stolthet Curtan. Han var så stolt över hans nya låtar han spelade upp.

De kvällar vi skulle försöka slå vårat rekord att vara vaken hemma hos dig.

Paradiscupen och paradisbadet med innebandyn. Låg och höll på att dö av skratt när tränaren började ställa sig och skrika på oss.

Alla de gånger vi kommit försent till skolan och Britt började skälla på oss in för hela klassen och hon ställer sig och skyller på att det var jag som inte kunde bestämma mig om jag skulle ha kjol eller byxor på mig.

Hahah, alla våra Emil och Alexander-historier.. :')

HAHAHAHAHAH när vi var hemma hos henne och dansade till E.M.M.A och Bubbles. Pinsamt!!

När vi var typ 9 eller 10 år och lekte med dockor hemma hos henne. Vi gick omkring med barnvagnen i lägenheten.

Prova fula kläder.. Hahah och en förliten klänning så ena knappen sprätte iväg när hon andades.. Hahah fan vad fult det var.

När vi var på Expo norr och skulle kolla på Shirley Clamp och åkte den där jävla lyftkranen flera gånger. Även att vi tyckte det var kul...?! xD

De gånger vi varit dumma med momma och skämtat om vissa saker. Och när du halkade och skar upp hälsenan så du blödde jätte mycket så vi skyndade oss fort till momma för att plåstra om. Momma trodde inte på oss, hon trodde det var sylt vi hade hävt där..
(Vi har lärt oss en läxa)

Våra kojor vi hade ute och Fredrik var våran slav. Dumma vi :')

När jag hade kaniner hos momma och vi var hos dem hela tiden och vi insåg att kaniner verkligen kan simma.

När vi skulle sminka oss så fint och målar på läppstift runt läpparna.

När vi hade varit på byn och skulle ner till henne för att vi var så kissnödiga. När vi kommer och går i backen ner till henne så upptäcker vi att det är ett ungdomsgäng alldeles bakom oss. Malin sa till mig ''Halka inte nu Jessica'' (det var vinter och jätte halt). Precis när hon säger det så halkar jag till och sätter mig på rumpan. Malin kutar frammåt och sätter sig på backen och bara skrattar och skriker. Jag trodde jag skulle dö av skratt och kissa på mig. Ungdomsgänget går bara för bi oss och vi sitter bara och skäms på backen och skrattar.

När hon kom till mig och jag skulle till Harmånger på ridklubben där för min konfirmation. Malin följde med och såklart var vi flamsiga. Satt och skrattade hela tiden och spillde ut en massa sallad när vi satt och åt på golvet. Så jävla kul!!!

Ja inlägget kan bli långt. Har alltid haft så roligt med Malin och vi kommer att få så mycket mer roliga minnen tillsammans.

När vi provade Simon Tallroths kappa. HAHAHA..












IKEA tjejen :')









Snygg varning!


Sova ute på studsmattan.




HAHAHAHAHA!



Ska be pappa logga in på msn så han kan skicka mer bilder från hans dator.. Det finns nästan miljoner :')
Men jag ska inte ladda upp några mer.

Jag saknar dig Malin. På fredag träffas vi igen. ♥

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0