Blubb blubb :-)

Jag ska förska skynda mig att skriva ett litet kvälls inlägg här innan AnnMarie stänger av Internet.

Jag hoppas alla har haft en mysig alla hjärtans dag. Själv har jag bara suttit vid datorn och lyssnat på musik hela dagen. Jag har även ätit tårta med AnnMarie, Bosse, Annelie, Backary och Christoffer för att fira denna dag.

Nu ska jag ta och smörja in mina torra ben i min jätte goda body lotion. Den luktar som ett the som jag alltid drack hos pappa för jätte länge sen med mjölk och en massa socker. Utsökt! Så det blir till att ligga och sniffa på mina ben i natt. Hehe, Skämt åsido.
Godnatt alla! ♥

That's all i've ever wanted from this world
Is to let me be myself
So i can shine with my own light
.

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: papi

du skulle hellre varit här å druckit te ist för att ligga där å kladda på benen.saknar

2010-02-15 @ 12:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0