And now the sun has sunk below

Det vart ju så plötsligt kallt i mitt rum, jag är tröttare än tröttast, min mage kurrar, jag är kissnödig och jag kan fortfarande inte röra på mig som folk pågrund av träningsverken, så jag har bäddat ner mig under mitt goa täcke, bland mammas morgonrock vid sidan och min sköna filt på magen och ska nu kolla på film hade jag tänkt.
Fast.... jag är så fruktansvärt trött och mina öron börjar spöka med mig.. kanske det är dags för en öroninflammation? -Säg inte det! När jag har det så håller det i i flera dagar och jag hoppas verkligen att jag inte får det så att det förstör för mig när jag ska iväg till Tokio hotel.. Fast, jag har inte haft det i nästan över 2 år nu.
Skiter jag i filmen och sover istället så kanske det har hunnit gått över tills imorgon. Sover man mycket blir man frisk, så godnatt!! ♥


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0