3 Januari 2010

Just nu sitter jag i caféterian i skolan och har mediekunskap. Jag, Julia, Amanda och Ida sitter och planerar en livesändning vi ska göra snart. Vi har redan planerat klart och nu är det 50 min kvar tills vi ska ha mentorträff och klassråd.

Jag pratade med min engelskalärare idag ang. mitt betyg. Är jag lika duktig som jag varit och får minst VG- på nationella så har jag VG i engelska.. Hallå? Jag som alltid hade IG varningar förut. Tror ni jag satt och gapa när jag satt där inne eller?
Så idag är jag på braa humör!

När jag kommer hem ska jag för det första kolla på Andra avenyn, (Så jävla bra och spännande!). Sedan ska jag ta och packa väskan eftersom jag åker till Brunflo imorgon efter skolan. Slutar 11 vilket jag gör på alla torsdagar och min buss går 14:10. Så vad ska jag göra i Sundsvall i 3 timmar tills bussen går?

Nej nu ska jag försöka komma på något annat roligt att fördriva tiden med. Ha det så bra! ♥

♥ HAHA, en ful gammal bild på mig och min lilla sockerbit Kickan.

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0