25 Februari 2010

Är hemma redan och har varit hemma i en timma nu ungefär. Slutade 11 idag som jag gör på alla torsdagar.

Började dagen med att stå utanför där vi skulle ha idrott och frysa medan vi väntade på våran idrottslärare som var väldigt försenad.
På idrotten spelade vi badminton och gjorde en massa övningar vilket var jätte roligt.
Efter idrotten hade vi svenska och sedan slutade vi. Det är så tråkigt för Amanda, Julia och Zoofie är hemma och är sjuk så det är bara jag och Ida nu. Det är inte tråkigt att vara med henne utan det är tråkigt att de andra ska vara sjuka.

Nu ska jag ta och skala en apelsin och sedan fortsätta skriva på sagan som ska in nästa vecka. Jag måste skicka in den tidigare eftersom jag ska iväg på på den torsdagen den ska in. HIHIHI!

Dagens låt: 3 Doors down - Your arms feel like home

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Forums

Great site and interesting informations. THX!

2011-06-21 @ 14:53:23
URL: http://forums.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0