22 Februari 2010

Jag sitter själv, i ett tomt hus, utan AnnMarie, Bosse och Backary...så, HELLO HÖG MUSIK!!!

Jag har just skickat in 2 engelska uppgifter och nu kan jag inte se några läxor eller prov så lång ögat kan nå, om man inte räknar med sagan som ska in nästa vecka, men den hinner jag.. Hoppas jag.
Idag har det varit en helt okej dag. Hade matte och fortsatte att räkna ekvationer som är jävligt roligt, iallafall när man kan och det flyter på och få slippa min mattelärares andedräkt när han ska förklara något för mig... huvva. Sedan hade jag svenska och efter det slutade jag. Jag hade ingen engenska eftersom vissa i klassen skulle hålla tal i deras grupper.

Jag måste bara berätta hur mycket jag älskar mina hörlurare. Jag riktigt avgudar dem. Det är verkligen en riktigt bra bas i dem och man hör inget annat än den härliga musiken man lyssnar på. Scullcandy
Jag rekomenderar dem starkt. Dem kostar 199 kr. Dock är mina pluppar svarta.


Dessa ska jag köpa när jag får pengar över. Kostar 499 kr?


Det är ännu bättre ljud i de större. Det blir nog mysigt att ha dem när man reser mycket som jag gör. Mums mums mums!

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0