16 Februari 2010

Herre min Jesus vad trött jag är. Att ha datakunskap första timman är fan plågeri. Jag blir alltid lika trött och less efter åt.
Dagens andra och sista lektion var medieproduktion (bästa lektionen). Vi har börjar med något nytt nu så idag har vi gjort framsidan till våran saga vi skriver på svenskan, i programmet Adobe Illustratior CS3. Det var riktigt klurigt att komma på hur man skulle måla och fixa där men efter ett tag så kom man på och då gick det väl ganska så okej.

Efter skolan var det dags för utvecklingssamtal som faktiskt gick jätte bra. Bosse är stolt över mig.. hehe..
Nu ska jag ta och öva på mitt tal imorgon som vart uppskjutet förra veckan tills imorgon. Så, önska mig lycka till!

Min framsida vi gjorde idag. Hahahah!


Adjöss. Puss! ♥

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Anonym

Hahahaha den är så söt :'D

2010-02-16 @ 19:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0