15 Februari 2010

Jag börjar med att svara på en kommentar från pappa angående förra inlägget:
Postat av: papi
du skulle hellre varit här å druckit te ist för att ligga där å kladda på benen.saknar

Svar: Hahahaha ''kladda på benen'' Du gjorde min dag pappa :'D.
Jodå, jag kommer till Brunflo på fredag :-), Saknar ♥.


Här poppas det musik för fullt. Jag blir som sagt på bra humör när jag lyssnar på musik, speciellt sånt som jag gillar.

Ska alldeles strax ta och börja med att göra lite skoluppgifter. Just nu har jag en jävla massa som måste göras så det ser jag fram emot att göra... *host*. Nåväl, det är bara att bita ihop om man vill få betyg och lyckas här i livet.. Inte sant?

Imorse när jag skulle iväg till bussen så hann jag inte tänka så mycket. Jag trodde jag var jätte sen och fick slänga på mig kläderna och springa iväg. När jag är nästan framme vid busshållsplatsen så slog det mig att min buss inte går förens klockan 09:00 och klockan var då 08:39. Jag var helt inställd på att bussen gick 06:45 som jag brukar ta på torsdagar och fredagar. I D I O T!
Så där ute fick jag stå och frysa tills bussen kom.
Sedan sitter jag jätte skönt i bussen och lyssnar på musik. När vi hade åkt igenom Njurunda märker jag att det droppar brunt vatten på mig. Då var det en jävla läckage vid knapparna så jag fick sitta med gardinen och torka resten av vägen in till Sundsvall.
Efter ett tag så kände jag att det även började droppa i huvudet på mig. Såklart började det läcka på ett annat ställe så jag fick sitta i en jävla särställning. Undra vad fan folket som satt i säterna bakom mig undrade vad fan jag höll på med..?!

Nej, nu måste jag återvända till mina skoluppgifter.

Dagens låt: 3 Doors down - It's the only one you've got (Inte världens bästa video)
You've got to live this life you're given
Like it's the only one you've got.

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0