12 Februari 2010

Jag är riktigt glad över att det är fredag. Det finns ingen annan dag i veckan man längtar efter så himla mycket som fredagar. Det känns så skönt när man sitter på bussen hem just på fredagarna.

Idag har det varit en bra dag. Började med matte, sedan mediekunskap och sista lektionen hade vi medieproduktion då vi visade upp våran film och vi fick se de andras filmer. Ska jag vara ärlig så tycker jag faktiskt att våran film var bäst! Efter vi kollat klart på filmerna fick vi sluta.
Ida hade en överaskning till oss idag, dvs. mig, Amanda, Zoofie och Julia. Hon hade bakat jätte goda dumlemuffinsar. Jag har aldrig ätit några så goda förut!

Ikväll ska det bli lugnt för min del. Köpte en Ben & Jerrys glass - Cookie Dough, idag efter skolan så den ska jag sitta och sleva i mig framför en bra film. Ska se vad som finns på Voddler.

Hoppas allt bara är bra med er. Ha det bra! ♥

Dagens låt: Takida - Losing
Tycker det är så coolt att de spelade in denna video i
Sundsvalls stadshus som ligger alldeles precis vid min skola. ^^


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0