10 Februari 2010 /Jessica säger godnatt (inlägget publicerades inte igår)

Hoho!

Är det bara jag som har Torsdag i huvudet idag? En gång per kvart tänker jag ''Fan vad skööönt, fredag imorgon!'' Sedan kommer jag på att det bara är onsdag idag.. Attans då!

Idag har det varit en helt okej dag. Började med att kolla på film på engelskan, sedan hade ci matte och efter det mediekunskap.
Jag kände att jag inte hade så mycket att skriva idag. Jag ska nu kolla på Andra avenyn som jag hade glömt bort helt att det sändes idag. Kanske för att jag har torsdag i huvudet?! Nåja, det är spännande så jag ska kolla nu med en gång.

Lägger upp kvällsinlägget jag inte kunde publicera igår. Det vart något fel på Internet så det kom aldrig upp..


Nu har ännu en dag bara susat förbi. Jag ska alldeles strax ta och ta bort min Saddam Hussein-handduk på huvudet och sedan lägga mig och sova. Försöka sova iallafall.

Denna dag har jag pluggat, dansat och duschat nu ikväll.
Såklart hade jag kvar handduken i mitt rum medan jag står och duschar. Jag såg att handduken inte hängde där den skulle så jag fick lite småpanik när jag nästan var klar med duschningen.
"Vad fan ska jag göra nu då?" gick jag och tänkte hela tiden. Jag kunde ju inte springa ut naken in till mitt rum för utanför i soffan ligger Christoffer, AnnMaries barnbarn, och sover. Det är 2 meter i från badrummet till mitt rum. Så jag fick då ta den vanliga handduken och torka det värsta och sedan ta på mig pyjamasen och springa till mitt rum och torka resten där inne.
Jag ska alltid extra kolla att handduken hänger där den ska innan jag hoppar in i duschen!

Godnatt!

Dagens låt: Bullet for my valentine - Tears don't fall


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0