Under mitt 2010

Äh, har inget annat för mig och 2010 börjar gå mot sitt slut. Tror inte att det kommer att hända så mycket mer under detta år som är värt att nämna, kommer ju fira jul då men det gör ju alla. Så jag tänker göra en liten sammanfattning om mitt år. Enligt mig har det varit ett bra år. Men det har ju även händ en del väldigt tråkiga och jobbiga saker också, men med allt det positiva så har jag aldrig varit så lycklig.

- Jag var i Hoting hos min syster när 2010 räknades in. Vi firade hos Dennis föräldrar då vi åt god mat och spelade någon frågesport. Jag och Karolina var inte så jätte duktiga på det ;p


- Farfar gick bort.. ♥ :'/ Var på min andra begravning.


- Hoho, tränade lite på Golds gym i Sundsvall. Känner mig stolt över att jag lyckades springa på en sån där cykel i hela 53 minuter utan en paus eller något. Kunde ha hållt på lite längre men vi var tvungen att gå och göra oss klar för att hinna med bussen. Synd! :c

- Åkte till Gävle sjukhus några gånger.

- Åkte till Ida några gånger och hade super kul!


- Dansade loss på G-festen några gånger så benen knappt orkade bära en längre.


- Höll tal på engelskan och min engelska lärare blev imponerad. *Stolt*
- Hahah, träffade Tomas Di Leva på en mässa som alla ettor skulle på.




- Jag fick min absolut största dröm uppfylld. Jag fick träffa Tokio Hotel och sedan stå näst längst fram på sjukt bra konsert. Det bästa på hela året!!!!!!


- Blev filmade när vi dansade. De skulle göra en dokumentärfilm om Gnarpsviljan.

- Min älskade hund var bara för sötast!


- AnnMarie och Bosse åkte till Stockholm över en helg, så jag var ensam hemma. Ja, då kan ju stuffs like this hända:






- Köpte min as snygga jacka!


- Jag var snygg!




- Hade en as rolig friluftsdag


- Åkte till Nyköping med danstjejerna och hade uppvisning. Så himla kul det var!


Genrep


- Ja, satt ute en timma ungefär i solen. Resultat:


- Jag var duktig i duschen


- Hade en as skön sista vecka innan skolavslutningen. For också och hälsade på på Backens och träffade Birgitta. Hon skjutsade hem mig, Amanda och Sandra för det ´gick inga bussar hiihihi.



- Gick ut ettan med bra betyg.


Klänningen vid ett annat tillfälle


- Hade träningsvärk och var helt död efter en vecka med gymbesök och 4 kilometers jogging med Malin.

- Jag och Zoofie åkte till Övik på rix fm festivalen. Hade backstage pass så vi träffade en massa kändisar som Takida, Star Pilots, Rebound, Love Generation, Broken Door, Ramsells, Lovestoned och Apollo Drive. Det var verkligen en helt sjuk upplevelse. Fick ju stå där framme vid scen och ta en massa bilder och springa in och ut i tältet där alla kändisarna satt, hur mycket vi ville.




- Jagade äckelfjärilar i mitt rum hela nätterna.
- Firade min födelsedag med Amanda och Sandra. Vi grillade och hade det jätte mysigt.
- Sommarjobbade på bergesta med alla söta gamlingar.


- Åkte världens roligaste virvelvind på Yrantivolit med Malin


- Åkte till Göteborg och gick på Lotta på Liseberg på samma kväll som vi kom. Då var Anna Bergendah, Rigo och Jill Johnsson där. Dagen efter så var vi hela dagen på Liseberg och åkte karuseller, ända från när de öppna tills de stängde. Måste åka nästa år igen!!




- Var på den absolut bästa Takida konsert jag någonsin har varit på. Ulf Lundell var förbandet.

Fångade Ulfs flaska






- Jag blev kär
- Hade öroninflammation
- Började 2 ring och har fått börja ha världens roligaste ämne, Grafisk kommunikation.

 
- En tjej med mycket pirr i magen


- Köpte äntligen mina älskade hörlurare som jag använder flitigt!


- Sabbade två biokvällar. Dumma fula biljetter som ska jävlas.
- Jag och fina vänner (bild lånad av Zoofie)


- Det gick över till att vara kär till olyckligt kär.

- Malin, mormor och morbror kom ner till mig och vi åkte tillsammans till Hudikmarknaden. Jag och Malin åkte bara dit för karusellernas skull. Hihi!

- Störande uppgifter på Webbdesignen. Detta hade vi prov på. Gick ju as bra, klarade det ju!


- Såhär snygg var jag och Amanda under en lektion


- En header jag hade någon gång i våras


- Praktiserade i 3 veckor på Ica Esplanad vid Navet. Det var kul, tråkigt, äckligt, långsamt och det gick snabbt.


- Fick syn på en riktig läckerbit. Andy Sixx från Black Veil Brides


- Åkte till Hoting igen och hälsade på min kära syster. Det hade börja snöa där uppe och allt. Men underbart att få träffa henne och lill Theo igen. ♥


- Jag och Zoofie gick på Saw 7 3D. Stannade över hos Zoofie och tog min sova-över-i-sundsvall-oskuld. Hihi! Men åh om ni bara visste vad kul och mysigt det var!


- Tittade på dansbandskampen på lördagarna och hejade på Patrik's Combo. De kom trea i alla fall!
- Hade en otroligt skön vecka i skolan. Men också en vecka med väldigt många tankar och funderingar.


- Blev helt kär i Tokio Hotels nya låt Hurricanes and sun.
- Har samlat in pengar genom att sälja kakor på julmarknaden uppe på Bersberget här i Gnarp och även jobbat på Bergmanplast i Bäling.
- Haha, blev helt besatt av pensionärsjävlar.

- Jag lades in på sjukhus och opererades. Idag mår jag bra. Stygnen i munnen har börjat låssnat och jag kan gå riktigt utan att behöva få ont i höften.



Det har ju såklart hänt en massa mer, men detta är väl ändå det jag kommer ihåg från detta år :-)


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Zoofie

NU har jag läst det :'D hihi

2010-12-12 @ 14:57:59
URL: http://zoofie.devote.se
Postat av: Emma

Hej!

Fin blogg, bra att du mår bra efter operationen och så! Tänkte bara fråga varför du opererades? Förstår ifall det är personligt och så, nyfiken :O

Hoppas du får en bra Jul och ett Gott nytt år!

/Emma

2010-12-15 @ 22:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0