Tung i skallen

Oj oj oj vad trött jag är! Har bara sovit 3 timmar inatt.. Stängde datorn vid 00:00 något inatt. Var ju jätte trött eftersom jag bara hade sovit några timmar natten innan. Men näe, låg där ja och kunde inte sova.
Det har gått bra hela dagen. Sista lektion var det bra nog nära på att ögonen skulle fara igen, men fick sitta och spärra upp dem och försöka koncentrera mig.

Efter skolan så gick jag en runda på stan och handlade lite julklappar. Har bara nååågon kvar, men det ska jag hinna innan jul hoppas ja! :-)
Haha, åh vad jag gjorde bort mig idag inne på tågstationen där det var fullsmockat med folk.. Går och ska titta på tavlan för att kolla när tåget skulle komma. Sedan vänder jag mig om och ser en enda ledig plats, så jag börjar gå mot den. Men då ser jag inte den stora klumpen som en skylt står på som var alldeles framför mig, så jag snubblar över den och samtidigt säger jag ''oooooooh''. Haha åh det kan ju inte ha sett vackert ut inte..!

Nej men nu ska jag väl ta och äta lite fruksallad och försöka plugga lite. Det känns som om att jag håller på att bli förkyld också.. Nös femtioelva gånger på stan idag, det känns lite konstigt i halsen som det brukar göra innan man börjar få ont och huvudet är väldigt tungt och smärtande. Men man måste gilla läget, gillalala läget! -Whot? Sa jag just det där?

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Emma

Hej!

Fin blogg, bra att du mår bra efter operationen och så! Tänkte bara fråga varför du opererades? Förstår ifall det är personligt och så, nyfiken :O

Hoppas du får en bra Jul och ett Gott nytt år!

/Emma



2010-12-16 @ 18:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0