Hjärtats ensamma slag

Har vant mig att få sova hela dagarna under tiden på sjukhuset. Så efter att jag hade sovit 11 timmar inatt så väcktes jag och var ganska pigg. Sedan under dagen har jag bara blivit tröttare och tröttare så nu håller jag seriöst på att slockna här.

Så jag ska nog inte göra så mycket mer. Tänkte väl slå på en bra film och somna till den eller något. Ska äta lite yoghurt först kanske och borsta tänderna/skölja munnen och ta medicin kanske. Eller ja, jag ska göra det. Sedan kan jag lägga mig :-)
Ska bara ringa AnnMarie så hon kan komma upp med lite yoghurt och vatten till mig. Hoho, roomservice!

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: ♥ Linn

Roomservice, har du lurat mig då, börjar fundera om det är hotell ändå!? ;o



Hihi, nej men jag hoppas att du blir bättre snart och kan gå ner själv när du vill! :D

2010-12-05 @ 22:05:14
URL: http://theworldfromhere.blogg.se/
Postat av: Zoofie

sv; Men stackaren :(

2010-12-06 @ 14:00:22
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0