Trött men glad tjej!

Klev upp asa tidigt som jag skrev igår att jag skulle göra, så jag var inne i stan till 10 då de öppnar alla affärer i stan. Jag sprang min väg till Expert och skyndade mig att säga att jag ville ha en ipod. Jorå, visst hade de tre kvar så nu är ena min. Hoho!
Kom hem vid 12 och nu är klockan halv 3. Under den tiden har jag suttit och psykat mig på itunes och försökt komma på hur i helsike man lägger över musik. Kom äntligen fram till det så nu har jag fyllt upp med en massa musik. Hur man lägger över filmer och bilder har jag inte kommit fram till än. Lika bra att inte testa nu, för då lär nog datorn flyga in i väggen. Ehee.

Men efter att jag hade sprungit in och köpt ipoden så gick jag till H&M och hittade 3 tröjor på rean. Två för 50 kr st och en för 79 kr. Tyckte de alla var läckra. Ni får se sedan för nu ska jag ta och koka lite nudlar. Men frågan är ju om jag kan koka i kranvattnet eller om jag måste ta köpt vatten.. Momma är ju int heim så jag kan ju int fråg a. - Ehe, är en riktig jämte ja ;-)

(Så rosa är den inte)


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0