The bad girl power I got

Nah, skriver upp bara nå random grejs från min hjärna sådär bara. Känner för det bara. Bara asså, asså bara.

Igår kom jag på mig själv med att stå och borsta tänderna i kranvattnet, kommer jag bajsa diarré nu?

Jag vill inte börja skolan igen. Ångest så tårarna nästan rinner på mig. Fan åh!

Kommer 2011 bli ett bra år? Vad kommer att hända? Nytt år, nya tag.. eller?

Varför kan man inte köpa Tokio Hotels nyaste konsert DVD på Åhléns för?

Det har nu snöat tillräckligt mycket. Jag som inte ville ha någon snö den här vintern.

Varför blir jag alltid så lätt irriterad att jag bara vill ställa mig och skrika?

Nöjd med mina nya kläder, men kommer lik förbannat stå vid min garderob inom några veckor och typ lipa för jag inte har några kläder. Som vanligt då.

Stan någon dag låter lockande, men nu är det nyår och såna där konstiga dagar så affärerna är ju inte öppen.. Bajs.

Jag älskar känslan att vara här i Brunflo faktiskt!

Varför i hela helvete är det så jävla svårt att bara släppa taget om något?

Min nya handkräm smakar inte gott.

Borde måla naglarna en vacker dag, men det blir ju bara så fult hela tiden.

Sjukt att jag aldrig tröttnar på Tokio Hotel med tanke på att jag lyssnar på dem varje dag och har gjort det i typ 3-4 år. Vill inte tröttna heller och kommer nog aldrig göra det.

Ganska stört att jag drömmer om bajs faktiskt. Att jag och bloggerskan Kenza sitter och äter hennes hunds bajs som kom ut genom Kenzas sko, och sedan att ett mordvapen var en bajskorv.. Kanske borde söka hjälp eller något..?!

Apelsinen jag åt ikväll smakade ju as gott.. Synd att det tog slut ju..

Orkar jag fortsätta med FronterVille på facebook?

Kommer jag få tillbaka känseln under mitt ärr på höften?

Vad fan ska jag jobba med när jag tar studenten? Tänker inte börja på någon högskola fören jag kommer på något jag vill bli.

Skulle det vara möjligt med ett pengaträd?

Varför bär sig vissa åt som de gör?

Blev sugen på att åka pulka någon dag.. Men har ju inga täckbyxor. Skit samma, får ha på mig ett par jeans då.

Får panik, min tandtråd vill inte låssna från mina tänder.. Hjälp, får be momma komma och hjälpa mig.

Nej då, klarade det på egen hand.

Undra hur det skulle vara att bli döv? Får man inte panik? Det skulle jag få.

Skulle vilja ha ett piano

Tänk å ha talang i något, som att ha världens finaste sångröst eller kunna spela piano hur bra som helst.

Undra om jag skulle ta och börja på något gym eller något.

Varför skulle de ta bort Nickelodeon här ifrån? Och MTV..? :-(

Min gammelmomma har sett lika dan ut sedan jag var liten. Lika söt!

Ska man våga sig på att söka sommarjobb på Bergesta nästa år igen? Eller vart fanken kan man söka?

Tänk om det skulle bli krig? Tänk om de bombar vårat hem och saker?

Borde kanske ta och lägga mig så jag kan kolla på tredje Harry Potter filmen.

Ska jag äta fil eller mackor till frukost imorgon.. hm..

Tänk att jag fick de vänner som jag har. Kan inte få bättre, de är verkligen guld värda!

Hm, det är bättre ljud i mommas dator än vad det är min.. orättvist.

Jag och Malin har den absolut bästa humorn i hela vida världen.

Förstår inte vad som har hänt med min prata-i-telefon-lust. Kunde bara ta upp telefonen och ringa till någon vän och bara prata. Vad har hänt? Nu avskyr jag att prata i telefonen nästan. Finns ju aldrig något att prata om. Är det något så smsar man ju bara..

Ska jag flytta upp hit efter studenten eller stanna kvar nere i Sundsvall? Har ju trots allt min familj här uppe, men fanken vad jag kommer sakna allt där nere.

Skulle vilja träffa min gamla klass från Backens någon gång. Hade varit kul med en klassfest som alla där pratar om, men det har ju blivit av något.

Vad hände med mitt powerwalka löfte då?

Det är sjukt att vissa kan vara så jäkla fina. Själv då? Föddes man ju med utséendet som en jävla apa.

Tänk å ha en superkraft som ingen annan visste om. Som typ att bli osynlig precis när man vill eller läsa andras tankar.

Cool, hur är man då egentligen?

Undra hur det skulle vara att umgås med mig en dag? Är jag korkad? Snäll? Dum? Som en annan människa? Eller något annat.

Varför har jag aldrig hört "Peppar peppar ta i trä" förut? Trodde Malin hade blivit knäpp när hon sa så en gång och knackade sig tre gånger i skallen.

Varför tar inte momma bort plasten från datorn? Hon har ju haft den i snart ett år ju..

Det är sjukt hur vissa låtar kan vara hur bra som helst medan andra kan vara så att man håller för öronen för man inte vill lyssna på skiten.

Sjukt att jag nu har gått halva min tid på Gymnasiet.. Vad fan ska jag ha för projekt i 3an? *Gulp*

Undra om man kan ta bort något ämne i skolan nu, som Engelska B?

Asså, vad sitter jag och håller på med?






Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Linn

Åh, vad du tänker gumman! :)

Det var en väldig blandning i alla fall, måsta skratta emellanåt medan ibland var allvarligare tankar.

Men det var kul att ta del av hur det ser ut "inne hos dig", hihi.

Du är bara så himla härlig, så uppiggande och bästigast in your own way! <3

2010-12-31 @ 00:51:07
URL: http://theworldfromhere.blogg.se/
Postat av: far di

Du är helt enkelt född för att vara bäst på att va Jessica och bättre än dej kan ingen vara på det.

du e bäst och det ska du fortsätta att vara.

kram

2010-12-31 @ 04:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0