Team Edward

Haha! Fan vilken rolig skoldag jag har haft idag! Har fått sprungit omkring i skolan och letat efter julklappar och varit med i tävlingar som man till exempel skulle kasta pil, smaka julmust och sedan gissa vilken sort det var och vi fick även svara på frågor.
Jag har varit taggad för den här dagen ända sedan de berättade vad vi skulle göra, typ förra veckan. Så när vi började och jag sprang in i ett rum och hittade ett litet paket så skrek jag av lycka ''JAG HAR HITTAT ETT PAKEEET!'' och så fortsatte det för varje paket jag hittade. Haha överlycklig? Närå ;-)
Min grupp hade ju världens bästa lagnamn.. "Team Edward" HAHAHA wtf? Är glad att vi inte vann något pris så vi blev uppropad för hela skolan. Haha! :-D
Efter skolan gick jag, Amanda och Ida en sväng på stan och kikade. Hittade en julklapp och åkte hem med bussen som gick halv 3.

Nu hade jag bara tänkt att lägga mig och titta på Gossip Girl. Ehehe, jag har fastnat för den serien nu. Har sett 4 avsnitt och gosh vad jag älskar det! Jag fastnar väldigt snabbt!
Är ju så himla trött också så jag lär nog somna riiiktigt tidigt ikväll. Satt och sov på bussen hem också vilket jag inte brukar göra, och då är det illa. Har bara sovit 2 timmar ungefär inatt. Ja, kunde inte sova helt enkelt.

Såhär många julklappar hittade/vann vi. + att vi vann en grankula med. GO TEAM EDWARD!

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0