Some dreams comes true

Ehehe, fick rusa till tv:n och slå på pensionärsjävlar. Hann precis, piuh!
Nej men vart var jag? Om drömmen min? Ja, det är jobbigt det där när man vaknar upp och inser att allt bara är en dröm. Speciellt alla gånger jag har varit på en Tokio Hotel konsert och träffat dem bara sådär. Fast, den drömmen har ju blivit till verklighet ju. Hihi! Men ni förstår vad jag menar. 
Vet ni? En vacker dag när jag har as mycket pengar så ska jag åka till tyskland och gå på en Tokio Hotel konsert! Det hade verkligen varit något. Åker inte själv såklart! Får se om Matilda vill följa med mig eller så får jag leta efter en kompis som tycker om Tokio Hotel och kan tänka sig följa med lilla mig. :-)

Nej, nu ska jag sätta på Mulan 2. Tittade på första igår kväll så jag får titta på andra idag. Hehe, Disneyfilmer är ju då bara för bra!

Haha, älskar hennes mormor, den tjocka snubben och den lilla röda draken :'-)

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Zoofie

T.o.m jag hade kunnat tänka mig att följa med, även om de inte är några favoriter för mig! ^^

2010-12-14 @ 00:54:17
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0