Scream till you feel it, scream till you believe it

Dumma trådar i munnen som gör så att jag inte kan skratta. Eller ja, jag kan skratta men då gör det ont och trådarna går typ sönder. Det blev lite jobbigt nu ikväll när Michaela och Ted kom över. Kunde inte sluta skratta. Men nog allt var det lite trevligt med besök. Har ju bara legat här på samma fläck ända sen jag kom hem. Jag har endast rört på mig när jag ska på toaletten, byta om, äta osv. Jag har inte ens varit nere på nedervåningen sen i söndags. Det är ju för att jag ska undvika trappor och så.
Det har ju varit ensamt då jag har legat här inne helt ensam. Det har väl bara varit AnnMarie som har kommit in här med mat och mediciner, annars så är det bara Michaela och Ted som jag har träffat idag då. :-)

Håller även på med politikfrågorna som jag bara vill trycka in i någons anus. Så ja, jag ska nog återgå till dem.

Längtar tills jag kan skratta såhär mycket!! :-(


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0