Say that it's gonna be alright. That it's gonna be OK

Ja men tjenare igen! Sitter här ja och väntar på att min lilla pralin ska komma ner till mig. Hon sov hos mig inatt. Vi hade planerat att åka in ganska tidigt till stan men jag råkade trycka på snoozen hela tiden så ja vi kom inte iväg förns halv 2. Ehehe.
Vi gick och fikade och sedan kikade lite i butiker. Hittade ett par as sköna jeanstights för 150 kr på Gina Tricot som jag är as nöjd med. Dom sitter som smäck! Men dem får ni se sedan också, om ni vill dvs.
Har varit på stan tre dagar i rad och hittat något varje gång. Men ah, så är det. Kommer nog inte åka till stan nu på ett tag! ;-)

När Malin kommer ska vi nog sitta och trycka i oss en massa godis och titta på medan våra magar växer. Höhö, men efter jul, då jäklar blir det godislöfte! Ska fanimej klara det, jag SKA! Bara godis på lördagar :-D

Förresten, igår kom min syster yster ner hit och hälsade på med lill Theo och Dennis. Det var så kul att få träffa dem igen! :-D

Tjarrrrå!!

I know you love me, xo xo. - Eheh, har sett på för mycket Gossip Girl

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Linn

Braaa jobbat Jessis, trycka på snooze ;)

Läste i tidningen idag att det var en präst som hade gjort det, men hade kommit till fikat efteråt, det är bra gjort! Tummen upp!



Och godis är hälsa ;)

för insidan i alla fall! Hahah

2010-12-28 @ 19:01:01
URL: http://theworldfromhere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0