Of all the lonley people I want to be loved by you

Cha Cha! Hoppas att allt är bra med er. Med mig är det sådär. Har knappt sovit något i natt eftersom jag har hostat och inte kunnat legat på något sett utan att det skulle strama och göra ont i höften. Det gick inte ens att ligga på ryggen. Men tillslut orkade jag inte bry mig och somnade tillslut. Vaknade tidigt i morse för att ta medicin och äta.
Svullnaden har tack och lov gått ner ganska mycket, men jag har fått blåmärken, eller ja, det är gula märken i ansiktet och även på höften. 2 stora på kinderna och en runt högra öga. Jag har även ett annat blått blåmärke under överläppen. Visste inte ens att man kunde få blåmärken där, haha.

Idag har jag bara legat i sängen och fysit och svettats. Är alldeles kallsvettig om fötterna och händerna men ändå svettas jag om resten av kroppen. Rätt som det är så börjar jag frysa och då drar jag på mig täcket, men sen efter några sekunder svettas jag igen. Så jag ska nog ta en varm dusch senare.
Jag har även gjort lite skoluppgifter. Alltså, det är så jävla mycket! Har skickat in Mediakunskaps uppgiften om rondellhunden idag, sedan har jag ett hemprov i Samhällskunskap, måste skriva klart min novell som skulle in i fredags, har en massa uppgiter i Historia, plugga engelska för jag lär väl ska göra prov nästa vecka, måste komma på en idé och påbörja ett projekt på Grafen som ska in på torsdag. Det är säkert något mer som jag har glömt. Vi får säker 438309360396 uppgifter den här veckan också. Gillar inte det här, kommer ligga efter som snor efter denna vecka jag har legat hemma.. Anus!

Ne, bäst jag fortsätter. Sedan tänker jag vila ögonen. Blir så trött av medicinen.


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Zoofie

Tro mig, du kommer ligga jätte efter! :o jag ligger hur jävla efter som helst efter mina två veckor.

2010-12-07 @ 19:02:13
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0