My comeback

Så fort jag bara klev av tåget imorse så ville jag bara tillbaka till min säng. Den som jag har tillbringat de 2 senaste veckorna i och som jag har legat och varit nästan förbannad på för jag bara har legat där. Men nu vill jag bara tillbaka och sova, gud vad underbart!
Jag har märkt hur min kondis har försämrats under dessa veckor också. Haltar sakta mot skolan och jag hade inte ens hunnit halvvägs innan jag blev anfådd, och det kändes lite stört när alla bara kutade om en. Man brukar ju vara en av dom som typ springer för att komma fram så fort som möjligt, men idag tog det typ 20 min för mig att komma till skolan när det vanligt vis brukar ta ca 10 min eller något annars.

När jag kommer fram till skolan så är det typ inga elever alls, speciellt ingen från min klass. Jag vet att de som läser textkommunikation inte har lektion idag, men vart var alla Grafare då? Jag satt från 8 till halv 9 och trodde det inte var någon för det var ingen som kom, men jag gick upp till klassrummet i alla fall. Det stod öppet men tomt, men jag satte mig på min vanliga plats och bara en liten stund sedan kom Lovisa. Hohoho, räddarn! Sedan kom Niklas som ville prata betyg med mig. Hihi, ska bara skriva en bildanalys så är jag ett MVG-barn. Näeh, obeskrivlig känsla! Haha, närå. Men har aldrig haft ett MVG i ett ämne förut så det känns ju asa kul!
Sedan kom Julia och nu sitter vi här tillsammas :-)
Näe, nu måste jag fortsätta leta efter en bra reklam som jag kan analysera. Så svårt att hitta någon.. :-(

PÖWZZ!

Ge mig sommar nu tack och ta bort eländet som far ner och lägger sig på backen!

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0