För många många år sen för 30 år sen

Haha fan vad jag saknar dig Malin. Vill kunna skratta och lyssna på vår absoluta favorit Curtan med dig. Vill hitta på en massa tokheter med dig! Men vi måste ses i helgen när jag kommer till Brunfloooo!! :-D

Tror nog inte att jag somnade fören halv 5 i morse. Kunde inte somna + att mina kramper som jag hade våren och sommaren 2008, har kommit tillbaka. Gick till skolsyster om detta och hon sa att det var nå slags kramper jag hade. Kommer ihåg en tidig morgon på sommarlovet då jag skulle åka in till körskolan för mopedkortet. Jag sitter och äter frukost och det krampar så in i helvete att jag bara satt och grina. Det gick inte att svälja för det gjorde så ont.
Kramperna var liksom mellan tuttarna ner till maggropen. Knasigt..

Jaha, sitter här och äter mosad korv tillsammans med mosad potatis. Det har dock hunnit blivit jätte kallt, så det vart inte så aptitligt längre. Det spelas Tokio Hotel ur mina högtalare också, satt hihihihhi nu mår jag gött!
Senare skulle min söta vän Michaela komma över och hälsa på mig. Det var ju ett tag sedan vi råkades, så det ska bli kul att få prata om det senaste liksommm.
Ne, nu lämnar jag maten och lägger mig i min varma sköna säng igen. Ska försöka komma på ett jävla perojektarbete som ska in i morgon. BLIR GALEN! Har ju fan ingen fantasi. Tänk å vara Svampbob, då hade det ju varit mycket enklare.

♥ en gammal bild på farbrorn ;-)

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Zoofie

Men Jecka, du får berätta mer om kramperna då vi ses sen :o Jag har också såna som går så. Och jag får dem i snitt en gång i halvåret nu :o för några år sedan fick jag dem i stort sett varje dag i skolan :o

2010-12-08 @ 18:43:51
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0