Lyckat!

Hela dagen idag har jag varit så himla trött! Det var verkligen pain när vi kollade på South Part och Family Guy och fikade på Engelskan, trodde jag skulle somna flera gånger.
Ikväll tänkte jag bara ta det lugnt, kolla på film och sådär. Jag hade så jag kunde hyra en film gratis på en sida, så jag hyrde 22 Bullets som jag tyckte verkade as bra. Så jag kollade bara lite i början då jag var tvungen och pausa så jag kunde somna en liten stund bara. Men istället så ska jag sova i flera timmar och vakna alldeles nu. Från 6-7 tiden till 00:40.
Skulle jag gå och tvätta bort sminket skulle jag bli ännu piggare än vad jag är nu, så jag skiter i att ta bort det, men jag ska nog ta på mig nattkläderna och lägga mig under täcket istället för filten kanske. OCH gå på toan. OCH borsta tänderna. Kände att jag var hungrig också men skulle nog bara bli piggare av att äta.

Ska förska somna om för lite trött är jag, men kanske inte tillräckligt för att kunna sova hela natten ut. Godnatt!

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0