Lucia

Grattis på Luciadagen, eller vad man säger? Glad Lucia kanske? Äh, skit samma! Idag har jag bara legat och haft en sån ångest över skolan och försökt att göra några uppgifter. Ligger efter så mycket känns det som, och det gör mig bara stressad och får ångest över det. Har bara en sån lust att hoppa av skolan, men vilken framtid kommer jag att få på det? och hur ofta kommer jag att träffa mina fina vänner då? Ne, har ju gått 1,5 år på gymnasiet så det är lika mycket kvar tills studenten, så jag får försöka stå ut ett tag till.

I natt hade jag en sån känslig dröm.. åh, tänk å få ha dessa armar om sig igen och att allt var så som i drömmen. NEEJ NU BÖRJAR JU PENSIONÄRSJÄVLAR!

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0