Ja, då var det jul igen då

Men hallå? Var det inte typ jul igår? Känns typ som det eftersom året har ju gått så fruktansvärt äckligt jävla fort!
Själv är jag inte den som sitter och längtar efter julafton, som vill klä upp mig eller ens fira jul. Jag vet inte, men jag har helt tappat glädjen för julen. Allt jag ser fram emot är att äta köttbullar och ägg med äppelmos.
Och mina julklappar till alla känns inte så ansträngande, men jag har inte haft tid eller ork. Men det är ju tanken som räknas i alla fall.
Men i alla fall, ska lämna julämnet nu.
Klev upp halv 6 i morse efter 1,5 timmars sömn. Jag och Bosse for iväg till Gävle kvart över så vi var framme där vid halv 9. Hade min tid klockan 10, men jag fick komma in tidigare.
De tog bort stygnen ur munnen och det gjorde ont som satan i gatan! Ni har väl fått sprutor i munnen hos tandläkorna när ni har lagat en tand eller något? Ah men i alla fall, när hon skulle klippa och dra i trådarna så kändes det som om att de tryckte in 13 sprutor där samtidigt som man hörde och kände det där knastret som brukar låta när de trycker in sprutan. Men vid halv 10 var vi klar och for sedan hem så vi var hemma någon gång vid halv 12, så jag har inte behövt stressat något eftersom min buss till Brunflo går vid 3 och jag trodde nästan att jag skulle missa den med tanke på trafiken där nere. Men när vi åkte så var det helt okej i trafiken. Lucky us!

Men ah, tror inte att det blir så mycket bloggande under lovet. Slänger in ett inlägg lite då och då för att visa att jag inte förfrusit. Man vet ju aldrig med Östersund. Är ju tydligen 31- där nu. BUHUHU!! :'-(



Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Linn

Buhu.. :( Frys inte, sitt inne och mys under en filt istället! ;D

2010-12-23 @ 22:15:19
URL: http://theworldfromhere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0