I'll spread my wings and fly

Ligger nerbäddad under mitt sköna älskade täcke i min säng och försöker att inte släppa in någon kall luft samtidigt som jag lyssnar på H.I.M. Har känt mig lite ledsen idag och har även mått jätte konstigt. Tänkte jag skulle duscha innan maten, och rätt som det var började jag att få jätte ont i magen. Det kändes som om att jag skulle spy och sedan började allt snurra och jag såg jätte brusigt. Jag visste inte vad jag skulle göra så jag skyndade mig att tvätta av mig all tvål och grejs. När jag kliver ur känner jag värsta tyngden på mina axlar och mina ben kändes jätte svaga. Jag trodde jag skulle falla ihop i vilken sekund som helst. Men jag lyckades klä på mig och sedan satte jag mig på sängen ett tag och hämtade igen mig en stund tills jag skulle gå ner och äta.
Hela tiden vid matbordet kände jag ett värsta tryck längst ner på ryggen. Jag kände mig skakig och jag andades häftigt. Så efter maten lade jag mig igen och nu känns det i alla fall bättre. Har lite ont i magen lite då och då.

Snart kommer mina tjejer över för att se på lite film. Kommer att träffa Sandra som jag inte har träffat på nästan 9 veckor. Åsna vad kul det kommer bli!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :'-) ♥


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0