I want to break free

Morsning alla glada och sura! Hur står det till med er då? Med mig så är det helt okej. Hade en as kul kväll igår tillsammans med Amanda och Sandra hemma hos Amanda. Vi bytte julklappar, spelade "Jag har aldrig" (istället för dricka hade vi vindruvor) och vi spelade Sanning eller konsekvens. Haha mycket skratt blev det! Sedan tittade vi på två Beck filmer.
Vid 2 inatt kom jag hem och lade mig på en gång efter att jag hade borstat tänderna osv.
Nu hade jag tänkt att springa iväg på toaletten och sedan ställa mig i duschen och bara.. stå där. Sedan ska jag lägga mig och titta på Gossip Girl. Många säger att det är as bra så jag var tvungen att ladda ner första säsongen så får vi se då om det är så bra som sagts.
Hade velat gå till Ica också, men vädret hindrar mig. Snöstorm och grejs ute.. :c
I denna söta kasse som jag fick av Sandra låg..
..denna söta rosettklämman och...
...Och dessa söta trosor.

Av Amanda fick jag denna söta nalle som hade en liten lapp där det står...


..."Du är en riktig kalaskompis!" på :'-)


Och jag fick även detta söta halsband.


Tack så jätte mycket för julklapparna tjejer! :-D ♥

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Zoofie

Halsbandet är så jävla fint :)

Köpt likadana till min mamma och min syster :D

2010-12-19 @ 20:45:33
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0