Hurricanes and sun - Mädchen aus dem all (Girl from space)

Jag älskar Tokio Hotels nya låt Hurricanes and sun. Ju mer jag lyssnar på den desto mer älskar jag den.
De har ju en musikvideo till låten också. Varje gång jag ser den ryser jag. De visar från nuet och tillbaks i tiden då de började Tokio Hotel. Det är helt sjukt hur mycket de har förändrats och utvecklats. Jag kan kolla på den hur många gånger som helst! Men ändå, det är som om att videon har ett dolt budskap.. Alldeles precis som typ ''Hejdå, det var allt, tack för oss!'' NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ JESSICA!! Får inte tänka så!! Slutar Tokio Hotel så slutar jag, så är det!
Har sett en massa ljus från Tokio Hotel under mina år jag har lyssnat på dem. Och jag tycker de är lika bra nu som då jag upptäckte dem. Det är helt sjukt. Tokio Hotel är mitt absoluta favoritband och kommer alltid att vara det. Bill Kaulitz är min gud och kommer alltid att vara det! - Heellloo nörd!



Sedan så har vi en nygammal låt som heter Mädchen aus dem all. Denna låt gjorde de när de fortfarande var Devilish. Fast då hette den Schönes Mädchen aus dem all, vilket betyder (Beautiful girl from space).
Denna musikvideo är tvärt emot den Hurricanes and sun, för denna börjar dem ända från första början till nuet. Man får hänga med hela deras framgång. Underbart!


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0