HOSTJÄVEL!

Neh, kan inte sova jag e.  Har råkat ut för en sån jävla irreterande hosta nu när jag fan inte kan hosta utan att det gör så fruktansvärt jävla ont. Så jaha, ska jag ligga här hela natten och hosta och hosta tills min höft ramlar av mig eller? För varje host jag gör känns det som om att jag blir knivskuren. Okej, inte för att jag har blivit knivskuren någon gång, men jo, det känns precis som ett knivskur!
Och sedan så har jag blivit trött på att sova på ryggen också. Kan inte sova på sidan för då gör det ont. Skulle kännas skönt att få hälla en stor hink full med bajs på någon, det skulle kännas mycket bättre!
Men kan trösta mig med att min svullnad har gått ner ganska mycket och att jag älskar fruktsoppa. Mumsis!


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: helena

mer bilder, vill se hur det ser ut

2010-12-07 @ 18:22:22
URL: http://zoohna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0