Harry Potta

Fick låna alla Sandras Harry Potter filmer som finns ute på film just nu, så jag ska kunna kolla på dem under lovet eftersom jag hade bara då sett första filmen och halva 2an. Så igår lade jag mig för att se första filmen. Gosh vad det var mycket som jag inte kommer ihåg från filmen. Inte så konstigt heller eftersom det var ju flera år sedan jag såg den.
Sedan idag tittade jag på andra filmen. Så nu har jag sett två hela filmer av alla 6 som finns ute. Första filmen är ju bäst än så länge, så jag ska väl kanske kolla på tredje ikväll. Bara det att det är lite svårt att se vilka filmer osm kommer efter varandra, mennnnne, ah, jag fixar det!

Ikväll lär jag ska vara med Malin, men vad vi ska hitta på har jag ingen aning om. Kul kommer det i alla fall att bli, för det är det ju alltid med henne! :-)


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Zoofie

Hihihi jag kan berätta ordningen :D



De vises sten (The sorcerers stone)

Hemligheternas kammare (Chamber of secrets)

Fången från Azkaban (Prisoner of Azkaban)

Flammande bägaren (Goblet of fire) - Håll utkik efter Robert Pattinson :D hihihihih

Fenixordern (Order of phoenix)

Halvblodsprinsen (Half-blood prince)



Och sedan såklart Dödsrelikerna del ett och del två, men bara ettan som gått på bio ;)



Du får skriva sen när du sett alla och berätta vad du tyckte :D

2010-12-30 @ 19:06:43
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0