Grått nytt hår

Hähä, nä behöver inte tänka på det än på några år, så jag önskar er ett Gott nytt år istället! ;-)
Jaha? Vad gör alla på nyår då? Kan tänka mig att alla är ute och super skallen av sig och smäller smällare ute, men icke jag, för sån är inte jag! Jag ska sitta hemma med momma och Mikael och äta kex och ta det lugnt.

Detta år har jag upplevt en massa saker som nu kommer är ett minne för livet. Kommer 2011 erbjuda något liknande? Kan ju alltid önska. Vet ju i alla fall en underbar grej som kommer att hända, jag ska få ett till syskon barn i Februari. Längtar som sjutton ju!
Ja det här blir nog det sista inlägget det här året. Så ja, vi ses nästa år!

Theo, syster, momma, morbror och moi!


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0