God Jul

God Jul allesammans! Hoppas ni har fått en massa fina julklappar och god mat!
Själv har jag ätit massa gott och fått fina julklappar. Tittade även en stund på Kalle Anka men tappade lusten efter att jag hade sett när Kalle Anka skulle fota den där fågeln.
Vi åt mat och sedan hade vi julklappsöppning. Är nöjd med mina julklappar!
Har fått pengar, parfym som det följde med bodylotion och duschkräm. Jag fick insektsdödare som jag ska använda flitigt i sommar. Då jävlar ska jag grilla alla äckliga små tönt fjärilar som ska förstöra mitt liv. Jag fick även choklad, tjocksockar, mer duschkräm, smycken och så kommer jag inte ihåg om jag fick något mer.

Asså hur gott? Hemgjorda köttbullar, äppelmos, ägg, grynost, prinskorvar och leverpastej.


Gammelmomma och jag. Bra kvalité och visst är det ett fint finger där i hörnet med?

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0