Fear of the dark

Sitter här ja och lyssnar på Iron Maiden - Fear of the dark som jag precis har öppnat upp öronen för. Den är ju verkligen hur skön som helst ju! hoho!

For en sväng till stan idag med Malin. Den andra Malin kom också in lite senare så vi fikade, kikade runt, handlade och hade det trevligt! :-)
Själv köpte jag en as snygg jack-tröja som ser ut som typ en armé jacka. 150 rikstaler pröjsade jag för den godingen! Hittade även en annan fin och skön tröja inne på Gina. Bilderna är väldigt kassa eftersom det är från mobilen, men shit the same..

Imorgon ska jag in igen asa tidigt och köpa en utav de tre sista iphonerna som finns kvar inne på Expert. MÅSTE ha en sån!
Hej jag ser sär ut och har snopp.




Och här är även min fina julklapp till mig själv från H&M.
Hämtade ut den i torsdags direkt när jag kom hit till Brunflo. Muhuhu, me like!


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Linn

Niiice!

Du mest då såklart :D

2010-12-26 @ 17:00:44
URL: http://theworldfromhere.blogg.se/
Postat av: Zoofie

SKA DU KÖPA EN IPHONE? :O Då vet jag ett spel du SKA ha :D



Förresten - man ska lyssna på mina låttips som jag lägger upp ;) lade upp fear of the dark i höstas ^^

2010-12-26 @ 20:24:58
URL: http://zoofie.devote.se
Postat av: absoluteelin

duktig tjej som lyssnar på iron maiden :D <333

2010-12-28 @ 00:09:23
URL: http://elinsofieulander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0