Drömmar

I natt drömde jag om att jag vaknade upp och jag hade klippt av mig allt hår. Jag hade axelkort. Det kändes så jäkla verkligt för jag hade vaknat upp på en morgon. Jag visste ju inte hur jag hade fått så kort hår så jag gick ju omkring och letade det och funderade om jag hade klippt det i sömnen.. Jag började typ grina osv tills jag vaknade på riktigt. Då var jag tvungen och känna om jag hade mitt hår kvar, vilket jag hade. Piuh!
Sedan somnade jag om jag jag drömde om att jag var på en Tokio Hotel konsert inne i en teater salong. Jag satt längst fram och Bill stod mitt emot mig och grejjade med hans mikrofon, då vinkade jag hejvilt och han såg mig, så jag mimade ett hej och log as mycket. Han log också och mimade tillbaka ett hej. IHIHIHIHI!

Nej nu ska jag ta och gå ner och käka frulle eller något. Längtar as mycket tills imorgon för då ska vi till skolan på avslutning. På våran skola brukar de alltid göra någon lek som förra året så var en lärare en ''mördare'' som hade mördat en annan lärare. Så vi skulle lista ut hur han dog, vart liket var och vem det var som hade mördat läraren. Den gruppen som hade listat ut fick priser. 
I år ska vi leta julklappar som ger poäng. Den som har samlat ihop mest vinner. Hehe, jag är as taggad! Vi ska vinna! :-D Sedan slutar vi vid 12 och jag måste gå på stan och köpa julklappar. Bajs!



Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0