Besök!

Somnade inte fören vid 5 i natt tror jag det var. Svårt å somna när man har en massa funderingar som man inte kan släppa. Låg även och chattade lite med Zoofie som också hade lite svårt att somna. Haha, någon borde ju skicka in oss på psyke. Klockan 9 imorse kom AnnMarie in och väckte mig som vanligt så jag skulle ta medicin. Sedan somnade jag om, trött som jag var. Men så ska de hålla på inne i klädkammarn inne i mitt rum så jag vaknade igen. När hon var klar där så somnade jag en stund tills de skulle byta vatten hos fiskarna som är alldeles utanför mitt rum. Ja, så då vaknade jag till igen då. Sen tog det stopp och jag somnade igen. Då vaknade jag av att AnnMarie knackade på dörren så då tänkte jag "Men vad fan är det nurå?!" Så hon ba: " Du har besök. Birgitta, skolsyster är här." Och då kliver Birgitta in med lite blommor.
Då försvann mitt dåliga humör och blev genast glad. Aw, gulliga Birgitta! :'-)

Men, jag är ju fortfarande riktigt trött, så jag ska nog lägga mig riktigt tidigt ikväll så jag kan kliva upp tidigt imorgon och duscha. Ska även till Gävle på morgonen för att ta bort stygnen. Och i övermorgon blir det skola 8-) Näe, inte så pepp på det, men vill inte komma efter något mer!


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Zoofie

Jaså, du säger att jag måste på psyke, din jävel? :o :D hahahah <3

2010-12-15 @ 09:02:35
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0