14,5 timmar - ♥

Ehe, trodde verkligen inte att jag skulle kunna somna om igår efter att jag hade vaknat vid 1. Men jag hade fel! Efter att jag hade gått och kissat, borstat tänderna, tvättat ansiktet och lagt mig i min pyjamas så somnade jag nästan på direkten.
Jag sov ända till 8 i morse då jag vaknade och kände mig utvilad. Så jag gick ner och åt aprikoskräm med mjölk och sedan gick jag upp för att fortsätta att kolla på filmen från igår. Trodde inte att jag kunde se den eftersom jag råkade trycka bort den, men eftersom jag hyr den så kan jag se den så många gånger jag vill fram tills halv 7 ikväll. Great!
Men efter att jag hade kollat lite på filmen kände jag mig ännu mer sömnigare, så jag pausade och jag tror jag somnade igen i en timma ungefär. Sjukt!
Men nu ska jag inte sova något mer! Måste slå in lite julklappar och sedan ska jag träffa Amanda och Sandra för att byta julklappisar.
Har samlat ihop en massa låtar som jag har lyssnat på under 2010.



Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0