1 December

Guten tag! Wie getz? Ich bin gut. Hihi nejdå, ska inte skriva ett blogginlägg på tyska heller ;-) Så duktig är jag inte. Ehe.
Sitter i alla fall på skolan och väntar på att mina vänner ska sluta deras matte lektion. Under tiden så sitter jag här och lyssnar på musik och fryser. Varför ska det alltid vara så kallt för? Och caféteria Ann är inte här idag så jag kan inte köpa mig en kopp med världens godaste varmchoklad. Fy.
När de kommer tillbaka från lektionen så ska vi bege oss ut till Åhléns där vi äter vår dagliga lunch. Tror det serverades bland annat fiskpudding idag.. Så jag tror nästan jag åker en rulltrappa ner till hemköp istället. Finns ju mycket godare saker där att välja på.

Ohoho, hittade min sladd i morse också. Knackade på lärarrummet och bad om en nyckel till klassrummet som vi hade igår och där låg min stackars älskling alldeles ensam. Hoppas den kan förlåta mig för jag glömde den där. Såja såja, ska vara extra rädd om den nu!

I've been worried about you!! :'-( ♥


Tönt Jessica!

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0