You drive me crazy, it's easy to se

Okej, om mindre än 2 veckor börjar skolan igen. Jag längtar inte en enda sekund, och det verkar bara vara jag som inte gör det.. Men jag har en sådan ångest, känner redan stressen och huvudvärken som jag hade hela förra terminen.
Jag gruvar mig så himla mycket för att ha engelska. Dock kommer vi inte att ha Sannie någe mer, utan nu ska vi ha Mark. Även fast jag höll på att få VG på Engelska A förra terminen känns det som om att jag kommer att faila Engelska B. Varför vet jag inte, och jag ser inte fram emot alla tal man ska hålla eller alla jävla uppsatser som ska skrivas.
Dock kommer det att bli jätte kul att få träffa tjejerna igen. Jag har träffat alla mer än en gång i sommar förutom Julia som jag inte träffat en enda gång, så det ska bli kul att träffa henne igen när vi börjar. Det är typ det enda positiva med att börja skolan, att få träffa vännerna igen.
Nu kommer vi inte att ha lektioner tillsammans som vi hade i ettan, eftersom nu har vi valt olika inriktningar. Jag ska gå Grafisk kommunikation/Grafisk design (tror det betyder samma, hoppas på det) tillsammans med Zoofie och Julia. Det ska bli kul faktiskt!
Och snart är ju fan vintern här.. Måste gå omvägar för att ta sig till bussen i snöstormar, komma sent pga. snökaos, frysa ihjäl när man väntar på bussen även fast man klätt på sig så att man knappt kan gå, och när man går till lunchen, alla böcker och papper blir blöt i skåpet pga. alla blöta ytterplagg, 45698765 minus grader, det blir mörkt på dagen, man är trött och orkar inte göra något och ja.
Det finns faktiskt bara en orsak till att jag längtar till vintern i år, och det är för att jag ska få ett syskonbarn till. Det är ju helt fantastiskt!

Nej nu ska jag fortsätta vara glad och packa väskan, för imorgon åker jag till Brunflo. Och ja, jag är faktiskt glad idag. Ni kanske inte har märkt det, men det är sant! ;-)

Pussar!

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Zoofie

Jag håller med dig i typ allt du skriver. Tycker det ska bli grymt kul att börja igen för att träffa er varje dag igen :'D Sen ska det faktiskt bli kul med nya lektioner :)

2010-08-10 @ 23:35:12
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0